דף נחיתה הוא דף אינטרנט, ששמו מסביר את המטרה לשמה הוא נוצר: דף הנחיתה נוצר על מנת שהגולשים 'ינחתו' בו לאחר לחיצה על פרסום מודעה או באנר באינטרנט כחלק מקמפיין פרסומי.
דף הנחיתה, בניגוד לאתר החברה, מכיל מסר שיווקי אחד הממוקד לקמפיין אותו הוא משרת, המוצר או המטרה שנועד לקדם. מטרת דף הנחיתה להביא למשתמש את ההרגשה שהגיע בדיוק להיכן שחיפש בעקבות לחיצה על הפרסום שסיקרן אותו – ועל הדף לשדר את אותה חוויה.
אנחנו מעניקים את הפתרון המלא להקמת דף נחיתה כחלק מקפיין שיווקי, בין אם הקמפיין קיים ויש צורך בדף נחיתה בלבד, או אם הקמפיין נמצא עדיין בשלב ההפקה ויש צורך בהפקת המודעות והבאנרים בנוסף לדף הנחיתה.
באמצעות הידע הניסיון הרב שצברנו בהקמת דפי נחיתה מצליחים, אנחנו יכולים לעצב ולתכנת עבורכם דף נחיתה ייחודי, מתקדם, שנראה טוב ומדבר בשפה הגרפית של המותג, עם קריאייטיב ברמה גבוהה, ממוקד ומושך את העין. כך הדפים שאנחנו יוצרים משרתים את המטרה לשמה נועדו ומגבירים את יחס ההמרה. כמו כן, דפי הנחיתה שאנחנו מקימים מותאמים לגלישה אופטימלית בדפדפנים השונים במחשב וגם בסמארטפונים וטאבלטים. וכמו בבניית אתר אינטרנט, כך גם בהקמת דף נחיתה, אנחנו מטמיעים כלים לאיסוף סטטיסטיקות ומידע על המרות במטרה לשפר את ביצועי הקמפיין ודף הנחיתה.
על דף הנחיתה להיות מורכב מדף אחד בלבד, ללא הפניות לקישורים חיצוניים. עליו להיות מנוסח בצורה ברורה, ממוקדת, שמניעה למטרה ברורה – השארת פרטים או ביצוע רכישה. חוסר מיקוד עשוי להביא להצפת מידע מול הגולש. וכשהגולש לא ימצא את שחיפש, הוא יצא מהדף בתוך מספר שניות ולא יבצע את הפעולה המבוקשת. כמו כן, על מנת להביא לתוצאה המבוקשת, על דף הנחיתה להכיל טופס לידים (טופס להשארת פרטים) או כפתור רכישה בולט שיעודד את הגולש לפעול.