מיניסייט, כשמו כן הוא – אתר קטן, המכיל כמה דפי נחיתה, ובדומה להם הוא מוקם על מנת שינחתו בו לאחר לחיצה על מודעות או באנרים של פרסומים שונים בקמפיין. מיניסייט מכיל מסר שיווקי אחד שמתאים לקמפיין של כמה מוצרים כדוגמת מספר תוכניות סלולריות, או מספר מסלולים במכללה אחת. המטרה היא הצטרפות לחברה הסלולרית או הרשמה למכללה, אבל ישנם כמה מסלולים להצטרפות או להרשמה וחשוב שכל אחד מהם יקבל את הבמה בנפרד ובמקביל ישתלבו בקמפיין אחד.
מטרת המיניסייט בניגוד לאתר האינטרנט היא להביא את המשתמש בדיוק למידע שהוא מעוניין בו, במינימום הסחות דעת וקליקים והוא צריך להיות ממוקד במסרים השיווקים והויזואליים של הקמפיין.
העובדה שמדובר במספר דפים בתוך 'אתר קטן' מחייבת ניסוח ברור וממוקד המניע למטרה כלשהי – להשאיר פרטים או לבצע רכישה. חוסר מיקוד עשוי להביא להצפת מידע או להסחת דעת ואיבוד הגולש שעל הבאתו למיניסייט שילמנו לא מעט כסף בקמפיין. כמו כן, על מנת להביא לתוצאה המבוקשת, על המיניסייט להכיל טופס לידים או כפתור רכישה בולט ומניע לפעולה, וחשוב שיהיה אחד כזה בכל דף הקיים באתר.
אנחנו מעניקים את הפתרון המלא למי שרוצה לבנות מיניסייט המותאם אישית לקמפיין, למוצרים ולחברה . באמצעות הניסיון והידע שלנו בתחום העיצוב, ביכולתנו לפתח עבורכם מינסייט ייחודי, מתקדם, שנראה טוב ומדבר בשפה הגרפית של המותג, עם קריאייטיב ברמה גבוהה, ממוקד ומושך את העין. אנחנו יודעים להשתלב בהפקת קמפיין קיימת ולהתאים את המיניסייט למסרים הקיימים בקמפיין ויודעים גם לנהל את הקמפיין כולו ולהפיק אותו משלב המסרים, הפקת החומרים והבאנרים ועד הקמת המיניסייט וניהול הקמפיין כולו ברשת.