שלב המיתוג הוא למעשה הבסיס להחדרת המותג וערכיו לתודעה הציבורית בכלל ולקהל היעד בפרט והוא בא לידי ביטוי בתוצרים המשלימים שלו – מוצרי הדפוס ומוצרי הדיגיטל.
מוצרי הדפוס נועדו לפרסם ולקדם את המותג שלכם אל מול הלקוחות בפועל והלקוחות הפוטנציאלים, כשהשפה הויזואלית וערכי המותג עוברים דרך כולם: החל מכרטיסי ביקור, נייר מכתבים, חתימות למייל, דרך שלטים ומודעות ועד מסמכים שיווקיים כמו פליירים, ברושורים, אריזות, מוצרי קד"מ ועוד.
מוצרי הדיגיטל נועדו לקדם את המותג בזירה הדיגיטלית – בגוגל, ברשתות החברתיות ועוד, תוך שימוש עקבי בשפה הגרפית ליצירת מותג זכיר ובעל ערך גבוה בקרב הלקוחות הפוטנציאלים.