החתימה למייל היא כלי שיווקי אשר מופיע באופן קבוע בתחתית המיילים. היא מאחדת בין זהות השולח לזהות המותג אליו הוא משתייך ומהווה סוג של כרטיס ביקור, במיוחד היום, כשהרבה מהתקשורת העסקית עם לקוחות מתבצעת באמצעות המייל.הוספת חתימה קבועה למייל הינה פונקציה הקיימת בכל שרת או תוכנת דוא"ל וניתנת להטמעה באמצעות תפריט ההגדרות בקלות יחסית כך שהחתימה מתווספת אוטומטית בתחתית כל מייל שיוצא.
החתימה מהווה את הפנים של הארגון ומופיעה בכל מייל שנשלח, ולכן בעיצוב חתימה למייל יש להקפיד על הצגת הלוגו, פרטי יצירת הקשר הרלוונטיים, קישורים לאתר ולעמודי הרשתות החברתיות וכן שתהיה מחוברת אל השפה הגרפית של המותג. זיכרו שמדובר בנדל"ן שיווקי ולכן כדאי לעדכן את החתימה מדי תקופה ואפילו להוסיף אלמנטים אקטואליים – למשל בתקופת החגים לעדכן את החתימה עם אלמנטים שקשורים לחג, בקיץ עם אלמנטים של קיץ ובתקופות שקשורות לתחום העיסוק שלכם לשלב אזכורים רלוונטיים, למשל סייל מיוחד, אירוע גדול שמתקרב וכו'.
חשוב מאוד שלכל העובדים בעסק תהיה חתימה זהה, כשההבדל הוא בשם העובד, תפקידו, ופרטי יצירת הקשר שלו. למעט פרטים אלה, על החתימות להיות אחידות וזהות. חתימה מנצחת היא חתימה המושכת את העין ובעיקר זכירה, שכן היא מביאה לכך שמי שנתקל בה לוחץ על הקישורים המופיעים בה ובכך תורמת לקידום החברה. שימוש באנימציה וב-HTML מתאים יכול לשדרג פלאים את החתימה לשימושים אלה ומרבית שרתי המיילים מאפשרים זאת.
במסגרת תהליך המיתוג ותוך שימוש בכלים אלה, אנחנו מציעים את האפשרות לייצר חתימה ממותגת, אסתטית ותופסת את העין, כך שתביא לתוצאות מקסימליות בין אם בנראות ובין אם בקידום וביסוס המותג.