למוצרים המיועדים לשיווק ומכירה כמו כוסות, מפיות וכן לאריזות של מוצרים, תוויות וקופסאות יש חשיבות עצומה בהעברת המסר השיווקי. לעיצוב הגרפי יש משקל מכריע בקידום המוצר וברכישתו ועל כן חשובים גיבוש הקונספט, הגדרת המטרות והתכנון המקדים – מבלי לדלג על אף שלב. כמו כן, על מוצרים ומארזים אלה להוות פתרונות איכותיים לצרכים ויזואליים משתנים וליצור חוויית מותג גבוהה, המבודלת מן המתחרים.
ישנו מגוון רחב של סגנונות עיצוב לאריזות וחשוב להתאים אותו לשפה הגרפית של המותג, למוצר המוצע ולמיתוג המוצר, במידה שהוא שונה ממיתוג החברה. בעת העיצוב יש להתחשב בנפח, בגודל האריזה והמוצר וכן בזווית החזקתו, הקיפול ומיקומו על המדף. כשמדובר במוצרים, רוב ההחלטות לגבי הקנייה נעשות ברגע האמת בנקודת המכירה, ויש להתחשב בפרמטרים אלו.
בין אם כחלק מתהליך מיתוג או אם השפה הגרפית כבר קיימת, אנו מציעים מגוון פתרונות לעיצוב מוצר ואריזות בהתאם לצרכי החברה, המותג או המוצר המבוקש. הידע העיצובי והניסיון העשיר שלנו בפרינט וכן בעיצוב אריזות ומוצרים, יחד עם חשיבה מעמיקה עם הלקוח ומטרותיו, מאפשר לנו ליצור את העיצוב המתאים, שיענה על צרכי המותג וכן יביא לתוצאות בשטח.