פרסום באמצעות קידום ממומן בפלטפורמות השונות הוא חלק בלתי נפרד מפעילות השיווק הדיגיטלי. הפרסום נעשה באמצעות ניהול קמפיינים המותאמים למותג, לקהל היעד ולמטרות העסקיות. בין אם מדובר בקמפיין פרסום בגוגל, קמפיין ברשתות חברתיות, קמפיין תוכן או קמפיין רימרקטינג – חשוב שניהול הקמפיין יעשה באופן מקצועי ומדויק לאורך כל התהליך, החל משלב ההקמה ועד לניהול, מדידה ואופטימיזציה לקבלת התוצאות הרצויות.
הסיבה לכך היא האפשרויות המורכבות לחיבור הקמפיינים השונים לתהליך אחד שלם במשפך השיווקי. האפשרות ליצור מסעות לקוח מותאמים ולהוביל את הלקוחות בתוכו בין הפלטפורמות השונות על פי התנהגות שאנחנו מודדים היא אחת החוזקות המשמעותיות בשיווק דיגיטלי ומאפשרת לנו לפגוש את הלקוחות בכל מקום בו הם נמצאים ולהתאים להם את המסר על פי השלב בו הם נמצאים במסע הלקוח.
לכן חשובים כאן האסטרטגיה, הדיוק במסרים והביצוע בפועל.
ניהול קמפיינים נעשה בשיתוף פעולה מלא עם בעלי התפקידים הרלוונטיים בחברה או בארגון, תוך חיבור לפעילות העסקית המתקיימת בעסק בזמן נתון. אנחנו מקימים את הקמפיינים בפלטפורמות המתאימות, בהתאם לסוג הקמפיין התוצאות הרצויות. מנהלים אותם באופן שוטף ומבצעים שינויים באופן קבוע לשיפור התוצאות לאורך זמן.