לעתים קרובות גולשים יגיעו אליכם לדף הנחיתה או לאתר ויצאו בלי לרכוש או להשאיר פרטים, ואפילו אפשר להיות הוגנים ולהגיד בגלוי שרוב הגולשים הם כאלה. בדרך כלל לפני ביצוע ההמרה הלקוחות נכנסים מספר פעמים לאתר. לכן, פלטפורמות הפרסום מציעות את קמפיין השיווק מחדש – כלומר, קמפיין ש ממוקד בגולשים שכבר ביקרו באתר ולא ביצעו את הפעולה הנדרשת. חלק מאותם גולשים יהפכו ללקוחות משלמים אחרי חשיפות חוזרות למותג על ידי מודעות שיקפצו להם בעודם משוטטים ברשתות החברתיות.
רימרקטינג בפייסבוק וגוגל
קמפיין Retargeting (מיקוד מחדש) בפייסבוק וקמפיין Remarketing בגוגל מאפשרים לזכור גולשים שהגיעו לאתר או לחנות ולא השלימו את הפעולה הרצויה, להוסיף אותם לקהלי היעד השמורים במערכת וכך "לחזר" אחריהם באמצעות מודעות.
יש מספר פעולות שגולשים לוקחים בהן חלק והן מסודרות בצורת פירמידה הפוכה הקרויה משפך המרה. פעולות אלה הן: השתייכות לקהל היעד, חיפוש בגוגל, צפייה במודעה, הקלקה, הוספה לסל ורכישה (או שאפשר להחליף את שני התהליכים האחרונים בהשארת פרטים). בעזרת קמפיין רימרקטינג אפשר לפלח כל גולש בהתאם לפעולה בה עצר ולפנות אליו בהתאם, כשהמטרה היא לא בהכרח להביא לרכישה, אלא לקדם אותו צעד אחד קדימה באותו משפך שיווקי.
אנחנו מציעים שירותי הקמה וניהול קמפיין רימרקטינגבשתי פלטפורמות אלה. באמצעותן ניתן לחזק את המסר השיווקי בפני מי שבאמת הראה עניין, לא מתפספסים לקוחות פוטנציאליים, ומדובר בקמפיין מאוד ממוקד שעולה הרבה פחות כסף ללקוח ומביא יותר תוצאות.