מי צריך בכלל אסטרטגיה?
כל מי שרוצה לצאת לדרך משמעותית שתשיג תוצאות.
ובשיווק דיגיטלי, על אחת כמה וכמה. לעסקים חדשים (וגם לוותיקים) יש נטייה לפעמים לדלג על השלב הזה ולקפוץ ישר למים העמוקים עם פרסום בפלטפורמות שונות במקביל, בתקווה שמשהו "יתפוס".
אבל זו טעות קריטית שיוצרת שחיקה ובזבוז גדולים לאורך זמן.
לפני שיוצאים לדרך – מתכננים.
אסטרטגיה שיווקית מתייחסת לפרמטרים רבים, ביניהם הגדרת המותג, אפיון המוצרים או השירותים והגדרת הערך שלהם אצל קהלי היעד (כן, יש יותר מאחד! ולא, זה אף פעם לא כולם!), ניתוח של המתחרים והסביבה העסקית, מטרות ויעדים לטווח הקצר והארוך, ערוצי הפצה רלוונטיים בהתאם לתובנות בשלבים הקודמים, מהלכים שיווקיים מתוכננים, תקציב ועוד.
המטרה היא לבנות מפה מסודרת ומאורגנת של כל המידע המורכב וממנה לגזור פעולות לביצוע, צעד אחר צעד. כך קל יותר להחליט באיזה נכס דיגיטלי להשקיע, כמה להשקיע באופן אורגני וכמה בקמפיינים ממומנים, איפה למקד את המאמצים ובאיזה אופן לפנות אל כל קהל היעד.
התהליך הזה נכון וחשוב בכל שלב שבו אתם נמצאים – בין אם אתם רק בתחילת העסק, אם מדובר בחברה ותיקה או בחברה שעוברת שינוי קטן או גדול. מהניסיון שלנו, כאשר יוצאים לדרך מתוך אסטרטגיה שיווקית ברורה ומדויקת, העבודה על כל מוצר שיווקי מודפס או דיגיטלי היא פשוטה ומהירה יותר ומביאה לתוצאות טובות יותר.
עם תחילת העבודה ניפגש כדי להכיר אתכם ואת המותג שלכם, ללמוד אותו לעומק ולחקור את השוק, ונבנה צעד אחר צעד את האסטרטגיה השיווקית הנכונה ביותר עבורכם בהתאם לשוק, לתקציב ולשלב בו אתם נמצאים. הניסיון הרב שאנחנו מביאים איתנו והעבודה היומיומית שלנו במגוון פלטפורמות וערוצים, מאפשרים לנו לבנות את האסטרטגיה מתוך תפיסה מאוד רחבה שלוקחת בחשבון את כל האפשרויות הקיימות בשיווק הדיגיטלי ולבחור את הכלים המתאימים ביותר לכל שלב במסע הלקוח ולצאת לדרך עם מפה ברורה ומצפן שיוביל אותנו בכל נקודה וצומת.