רוב הגולשים באינטרנט פונים קודם כל למנועי החיפוש כדי לחפש אחרי מידע, שירות או מוצר שיש לכם צורך בו או שהם רוצים לדעת עליו יותר. באינטרנט מיליוני אתרים, ובכל תחום תמצאו המון אתרים ומה שאומר שאתם נמצאים בתחרות, וזו תחרות מתמדת, על המקומות הטובים ביותר בתוצאות החיפוש. ככל שהקידום האורגני נעשה באופן הטוב ביותר ולאורך זמן, אפשר ליהנות מתוצאות טובות במדרג החיפוש וכתוצאה מכך מהגדלת כניסות של לקוחות רבים לאתר ולעסק.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (או SEO, קיצור של Search Engine Optimization) כוללת את כלל הפעולות בהן צריך לנקוט כדי לשפר דפי אינטרנט ואתרים עבור מנועי החיפוש. בישראל אנחנו מתייחסים כמובן למנוע החיפוש הנפוץ ביותר – Google. מעבר לשיפור מיקום דפי האינטרנט בתוצאות החיפוש, תהליך האופטימיזציה הופך את הדף לאיכותי ונוח יותר למשתמש, מסיבה פשוטה – יש חפיפה בין כללי ה-SEO לבין הסטנדרטים והתקנים המוסכמים באינטרנט, ושניהם מבוססים על היגיון בריא משותף.
קידום אתרים אורגני כולל שיפורים במבנה האתר, בקוד, בתוכן, במהירות הטעינה ועוד. אלו, ועוד הרבה פעולות אחרות, יסייעו לאתר שלכם להגיע למיקומים כמה שיותר גבוהים ב-Google, ובואו נודה בזה – אם אתם לא בעמוד הראשון, אלא אפילו רק בעמוד השני, מי כבר יגיע לאתר?