סרטון תדמית הוא קטע וידאו קצר לרוב המציג מסרים שיווקיים לגבי החברה, המוצר או שירות מסוים. סרטון התדמית מוצג לרוב באתר אינטרנט ונועד לקדם מוצר או שירות שהם לרוב חדשים, אך לא בהכרח.
האפקטיביות של סרטוני תדמית לעסק גבוהה מאוד ונעוצה בעובדה שהוא מעביר מסרים למספר חושים בו זמנית ומשאיר את הגולש ממוקד בו. גולשים מגיבים לסרטונים באופן חיובי כמעט פי 3 מאשר לתמונה או סרט ארוך. יתרון בולט נוסף של סרט תדמית הוא הויראליות והיכולת שלו להגיע לכל מקום בעולם, בזכות יכולת הפצה מהירה ברחבי הרשת וברשתות החברתיות בפרט.
תחום השיווק באינטרנט התפתח והפך לחכם, מתוחכם וצפוף יותר עם השנים. עם כמות המידע המציפה את הגולשים כיום, סרטון תדמית הוא הכלי השיווקי המוביל להעברת מסרים לגולשי האתר וללקוחות פוטנציאליים, והיעיל ביותר לקידום הליך מכירה מכיוון שהוא אינו דורש מהגולש כל פעילות אקטיבית כמו קריאה או לחיצה על כפתורים לקבלת מידע ומאפשר לו לקבל את כל המידע הדרוש כשהוא נשען לאחור ונהנה מהצפייה.
כאשר אנחנו יוצרים סרטון תדמית, בנוסף לרמת הביצוע הגבוהה אנחנו מתמקדים גם בתוכן הטקסטואלי והויזואלי כאחד– חשוב מאוד להתאים את הסרטון לשפה הגרפית של המותג. כמו כן, צריך להבין היטב את קהל היעד ואת הפסיכולוגיה שמאחורי המסרים שהסרטון מעביר. סרטון תדמית טוב הוא כזה שמעביר רגש ויוצר אצל הגולש הזדהות. באמצעות הניסיון שלנו בתחום ותוך שיתוף פעולה עם הלקוח, אנחנו יוצרים סרטוני תדמית עם קונספט נכון, שתואמים את ערכי המותג, מציגים את יתרונותיו ומעבירים היטב את המסר בצורה הטובה ביותר.