פייסבוק שומרת על מעמדה למרות כל האתגרים והיא עדייןהרשת החברתית הגדולה בעולם עם קרוב ל-3 מיליארד משתמשים, 5.5 מיליון מתוכם בישראל.
הרשת אוסרת על שימוש מסחרי בפרופיל אישי ולכן קיימת בה אופציה לדף עסקי. דף עסקי מיועד לשימושים מסוימים וביניהם מסחריים, כשהמטרה העיקרית של דפים אלה היא לקשר בין העסק ללקוחות. כמו כן, שמירה על דף פייסבוק פעיל היא חשובה מאוד ולכן ניהול דף פייסבוק עסקי צריך להיעשות באופן מקצועי ולרוב על ידי גורם חיצוני או לכל הפחות בהדרכתו.
הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו להיות חלק מרכזי בחיים של כולנו. הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים שם, במיוחד כשמדובר בשיווק ללקוחות (B2C), עובדה שמפתחי הרשת החברתית כבר הבינו מזמן ולכן הפכו אותה לפלטפורמה מאוד נוחה למשווקים.
ניהול עמוד פייסבוק מתמקד בכתיבת תכנים שעיקרם להמחיש ולתאר את התנועות והפעולות של העסק. כמו כן, יש חשיבות עצומה לתכנון התכנים בהתאם לימי השבוע ולהכנתם כשבוע מראש עם עין פקוחה לעדכונים מהרגע להרגע. אנחנו לומדים את התכנים המקצועיים של העסק ומפתחים תוכן רלוונטי ומתאים – תוכן כתוב, אימג'ים מעוצבים, סרטוני אנימציה, סרטוני תדמית ועוד. התוכן נועד לעורר עניין ומעורבות בקרב קהל היעד הרלוונטי לעסק הספציפי. כל זאת בתיאום מלא עם החברה ותוך מענה מקצועי ומהיר לפניות ותגובות של אוהדים, לקוחות וגולשים.
אנחנו מציעים שירותי הקמת דף פייסבוק עסקי, כולל עיצוב החלקים הרלוונטיים – תמונת הפרופיל ותמונת הקאבר, כך שימשכו את העין וכן יכללו את מיתוג העסק שלכם. בנוסף, אנחנו מציעים ריטיינרים של שעות ניהול הכוללות כתיבת תכנים, ניהול שוטף של הדף, חיבור לרשתות חברתיות נוספות ולחשבון המודעות וכן מענה לגולשים בתיאום מלא עם הגורמים הרלוונטיים בעסק.