נכון, פרסום בטיקטוק לא מתאים לכולם (וגם לא ניהול עמוד טיקטוק), אבל אם זה נכון לכם אסטרטגית – זו יכולה להיות השקעה טובה ונבונה שתיתן בוסט משמעותי למותג שלכם!
מחירי הפרסום בטיקטוק נכון להיום מאוד תחרותיים לעומת העלויות ברשתות של Meta ואפשר להשיג חשיפה גבוהה יותר בטיקטוק באותו התקציב שהיינו משקיעים בפייסבוק.
אם בעבר אפשר היה למצוא שם בעיקר בני נוער, היום טווח הגילאים התרחב והוא כולל גם את בני ה-20+ ואפילו את בני ה-30+, שמבלים שם שעות רבות בגלילה אינסופית. כך שאם קהל הלקוחות שלכם הוא צעיר כנראה שכדאי לכם להשקיע בקידום ממומן בטיקטוק.
חשוב לזכור שכדי לפרסם בטיקטוק אתם חייבים תוכן מתאים – כזה שמצד אחד מציג היטב את המותג שלכם, את הערכים שלכם ואת המוצרים שלכם ומדבר את "השפה" שלכם ומצד שני מונגש ב"שפה" של טיקטוק – סרטוני וידיאו קצרים, כאלו שתופסים את הקהל כבר מהרגע הראשון, מקוריים ואותנטיים, מדברים בגובה העיניים, מוגשים על ידי דמויות שקל להזדהות איתן ועוד.
ניהול קמפיינים בטיקטוק מחייב עבודה שוטפת של צילום ועריכת סרטונים באופן מתוכנן היטב ובהתאם לאסטרטגיה השיווקית שלכם. אנחנו נדאג לעשות זאת עבורכם, כולל ניהול עמוד הטיקטוק באופן שוטף וכמובן הקמה וניהול של הקמפיינים, ניתוח ומעקב אחר הנתונים של הקמפיין ואופטימיזציה שלו במטרה למקסם את תוצאות הקידום הממומן.