פרסום בלינקדאין הוא הרבה יותר ממוקד מאשר פרסום ברשתות חברתיות "קלאסיות" כמו פייסבוק ואינסטגרם. זו רשת חברתית מקצועית ולכן גם התוכן שמופיע בה צריך להיות מקצועי, וגם הקמפיינים חייבים לדבר לקהל שהגיע לכאן במטרה לדבר עסקים.
קידום ממומן בלינקדאין יכול להתאים לכם אם קהל הלקוחות שלכם הוא עסקי (B2B) או פרטי (B2C) אם המוצר/השירות שלכם רלוונטי לתחומים מקצועיים או לתחום הקריירה.
בנוסף, קמפיינים לגיוס כוח אדם אפקטיביים יותר בלינקדאין לעומת רשתות חברתיות אחרות במידה ומדובר בתחומי עיסוק רלוונטיים לפלטפורמה.
מעבר לקהל הישיר, ישנה חשיבות רבה לנראות וחשיפה של המותג לאורך זמן ובכל מקום. ובמקרים רבים, גם כאשר המסר העיקרי, המוצר או קהל היעד לא מוגדרים כ-Linkedin first עדיין נבחר לפרסם בלינקדאין. הפעם בקמפיין רימרקטינג שיגיע אל הקהל שלנו על פי דפוסי התנהגות שלהם בפלטפורמות אחרות (אתר האינטרנט שלנו לדוגמה, קמפיין חיפוש או פעילות ברשת חברתית אחרת). ברגע שזיהינו את קהל היעד שלנו. המשך חשיפה למותג והעלאת מודעות גם בלינקדאין, יחזקו את המטרה הסופית, גם אם היא לא מוגדרת ככזו שרלוונטית באופן ישיר לפעילות בלינקדאין.
במהלך העבודה שלנו על הקמפיינים בלינקדאין אנחנו נטפל בכל ההיבטים הטכנים והתוכניים של הפרסום – החל משלב התכנון, הכתיבה והעיצוב של המודעות, דרך הקמת חשבון המודעות והקמפיינים ועד לניהול השוטף של הקמפיינים, מדידה ומעקב אחר ביצועים וכמובן אופטימיזציה מתמדת של הקמפיינים למיצוי פוטנציאל הקידום של המותג.