אם בעבר פייסבוק שימשה כפלטפורמת שיווק בלתי פורמלית המקשרת בין מותגים ללקוחות, היום היא הפכה לזירת פרסום לכל דבר. כיצד? בפלטפורמת המודעות של פייסבוק קיימת האפשרות לקדם את הדפים בתשלום על מנת לעודד השתתפות, להביא לייקים חדשים, להגדיל כניסות לאתר או לאפליקציה מסוימת, וכל מה שמגביר חשיפה של עדכונים, אירועים והצעות מיוחדות מתוך הדף.
שיווק ממומן בפייסבוק – למה זה חשוב?
בגלל הפיכת פייסבוק לפלטפורמה שיווקית, החשיפה האורגנית של גולשים לתכני הדף יורדת, אפילו אם עשו לו לייק. קידום ממומן נעשה חלק חיוני באסטרטגיית השיווק בפייסבוק, וכמובן בגלל האפשרות לפלח את קהל היעד ולהתמקד בגולשים שעונים על קריטריונים מסוימים כלקוחות פוטנציאליים. בנוסף, בקמפיינים שנועדו להגדיל כניסות לאתרים או דפים, פייסבוק מאפשרת להטמיע פיקסלים המודדים כמה הקלקות הניבו המרות – כלומר כמה מקליקים הפכו ללידים באמצעות רכישה או מילוי טופס.
יש מגוון כלים לקידום בתשלום בפייסבוק: פוסטים ממומנים, קמפיינים של מודעות, פוסטים מוחשכים – שאינם מופיעים בדף אך מקודמים בתשלום ועוד. אנחנו מציעים שירותי הקמה וניהול קמפיין, כולל פילוח נכון של קהל היעד בשיתוף עם העסק, ניהול שוטף של הקמפיין כולל מעקב ואופטימיזציה מתמדת שלו לביצועים אופטימליים וקידום מקסימלי של החברה.