שיווק דיגיטלי חכם מתכתב עם האסטרטגיה השיווקית, עם המטרות והיעדים של העסק ועם שפת המותג. כדאי להתמקד בפלטפורמות הדיגיטליות שבהן הקהל שלכם נמצא ולדבר אליו ישירות. חשוב להתמיד בפעולות השיווק ולהישאר בתודעה של הקהל לאורך זמן, לייצר את החיבור והאמון ולאפשר לו לבצע את פעולת ההמרה שאתם מחפשים בזמן הנכון ובמקום הנכון.
הקהל שלכם נמצא בפלטפורמות שונות בכל נקודת זמן, ולכן גם אתם צריכים להיות בכולן, אבל חשוב לשמור על אחידות במסרים ובניראות בכל הפלטפורמות. אתם רוצים שהחוויה של הלקוחות הפוטנציאליים תהיה אינטגרטיבית ושלמה. למשל, כדאי להתמיד על אותם שפה וסגנון בפוסטים שעולים ברשתות החברתיות וגם בניוזלטרים שאתם שולחים ללקוחות – כדי שידעו לזהות את השייכות למותג שלכם, ובעיקר להרגיש אותה ברמת החוויה. באותו אופן, כשאתם מפנים לאתר שלכם – כדאי שמהרגע הראשון הלקוחות ירגישו "בבית" ויפגשו את אותה שפת מותג, אותם ערכים, מבצעים ותכנים שפגשו כבר באפיקים שיווקיים אחרים.
עם זאת, אנחנו יודעים שלרוב החברות והארגונים אין את הפנאי והיכולת להתמיד בפעולות השיווק, בכל הפלטפורמות במקביל, ותוך התייחסות לכל כך הרבה פרטים קטנים אך חשובים. בשביל זה אנחנו כאן, ונוכל לספק לכם את כל מערך השיווק הדיגיטלי במיקור חוץ. למעשה, אנחנו הופכים להיות מחלקת השיווק של החברה, לומדים אותה מבפנים ומייצרים תוכן מקצועי ושיווקי מותאם. אנחנו מנהלים את עמודי הרשתות החברתיות של החברה מא' ועד ת', מקדמים את אתר החברה בגוגל ומתפעלים את הקמפיינים המתאימים בגוגל או בסושיאל מדיה – הכל בהתאם לתכנית השיווקית שנבנה עבורכם ובשיתוף פעולה מלא עם בעלי התפקידים הרלוונטיים בחברה.